מחפש עזרה? אנחנו כאן בשבילך
ברוך הבא לעמוד השאלות והתשובות שלנו – המקום שבו תוכל למצוא מענה מהיר לכל שאלה.
ריכזנו כאן מידע חשוב שיעזור לך להבין טוב יותר את תהליך ההזמנה, המשלוחים, ההחזרים ועוד.
אם לא מצאת כאן את מה שחיפשת – אנחנו תמיד זמינים עבורך, בכל דרך שתבחר.
מיד לאחר השלמת ההזמנה תישלח אליך הודעת אישור למייל שהזנת בעת הרכישה, ובה כל פרטי ההזמנה. בנוסף, תוכל לצפות במצב ההזמנה דרך אזור "החשבון שלי" באתר. אם לא קיבלת אישור תוך מספר דקות – מומלץ לבדוק בתיקיית הספאם או לפנות אלינו לבדיקה.
ברוב המקרים, ההזמנה תגיע אליך תוך 2–5 ימי עסקים. יש מוצרים שמגיעים אפילו יותר מהר, ויש אזורים קצת יותר רחוקים שלוקח אליהם קצת יותר זמן – אבל אנחנו תמיד נעדכן אותך מראש.
כן, אחרי שתבצע את ההזמנה – ניצור איתך קשר כדי לתאם יום ושעה נוחים לך. אנחנו עושים את המקסימום שזה יסתדר לך כמו שצריך.
כן, אנחנו שולחים לכל חלקי הארץ – בלי יוצאים מהכלל. לא משנה איפה אתה גר, ההזמנה תגיע עד אליך.
זה תלוי בגודל המוצר ובמקום אליו צריך לשלוח. בכל מקרה, תראה את עלות המשלוח כבר בדף מוצר. לפעמים יש גם מבצעים עם משלוח חינם – שווה לשים לב.
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי, בתשלומים, בהעברה בנקאית, ביט, פייבוקס ובמקרים מסוימים גם ב-PayPal. כל אמצעי התשלום מאובטחים ומעובדים בהתאם לתקני האבטחה המחמירים ביותר, כדי להבטיח רכישה בטוחה ונוחה.
החיוב מתבצע רק לאחר סיום ההזמנה ואישור כל הפרטים. במקרים של תשלום בתשלומים – החיוב יתבצע לפי תנאי חברת האשראי.
פשוט מאוד! בסיום ההזמנה תוכל לבחור "תשלום דרך ביט/פייבוקס" ונשלח אליך קישור לתשלום בהודעה או בוואטסאפ. ברגע שהתשלום מתקבל – ההזמנה יוצאת לדרך.
כן, אין בעיה. אם אתה מעדיף לבצע את ההזמנה עם נציג – פשוט תתקשר אלינו ונשמח לעזור לך לסגור את ההזמנה בטלפון בצורה בטוחה ונוחה.
בוודאי. מיד אחרי השלמת ההזמנה תישלח אליך חשבונית מס קבלה למייל. במידה ולא קיבלת – אפשר לבקש בכל רגע דרך שירות הלקוחות.
מצטערים לשמוע! צור איתנו קשר עם תמונה של המוצר שקיבלת – ונדאג להחלפה מהירה ולפתרון הכי נוח עבורך.
לא קורה הרבה, אבל אם כן – אנחנו איתך. שלח לנו תמונה וסרטון קצר להמחשה, ונמצא את הדרך הכי מהירה להחלפה או טיפול.
לרוב לא, אלא אם מדובר במוצר פגום או לא תקין. החזרה תקפה רק למוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזה המקורית ובמצב חדש.
כן – מוצרים בהזמנה מיוחדת, מוצרי היגיינה מסוימים, או פריטים שנפתחו ושומשו. כל מוצר כזה יסומן מראש באתר בצורה ברורה.
בוודאי. כל מוצר באתר מגיע עם אחריות של יבואן רשמי או יצרן, בהתאם לפרטים שמופיעים בדף המוצר.
רוב המוצרים מגיעים עם אחריות של שנה לפחות, ויש גם מוצרים עם אחריות מורחבת – כל הפרטים מופיעים בדף המוצר. קנית אצלנו? אתה מכוסה.
כל מה שצריך זה לפנות אלינו עם מספר הזמנה ופרטי התקלה. אנחנו כבר נדאג לשאר – כולל תיאום תיקון או טיפול מול המעבדה המוסמכת.
אנחנו הכתובת שלך תמיד! גם אם התיקון מתבצע על ידי היבואן – אנחנו מלווים אותך יד ביד עד שהבעיה נפתרת.
חד משמעית כן! אנחנו מספקים שירות טכנאים בפריסה ארצית. במקרה הצורך – נמצא את הדרך הכי נוחה ויעילה לדאוג לך.